[Gelistirici] gtkhtml3 ve gtksourceview

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
11 Şub 2010 Per 22:25:09 EET

2010/2/11 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> libgnomeprint* paketlerine ihtiyaç duyan hangi paketler var? Bunlar artık
> geliştirilmiyorsa almayalım bence. Örneğin Debian, paketlerin bu
> kitaplıklara
> bağımlı olmaması için uğraşıyor. Bunları görünce linklenmeye başlayacak bir
> hayli paket olabilir.

Hmm ben monodevelop'u ana depoya almayı teklif edecektim ileride; ama
libgnomeprint*'e kadar bağımlılığı var. Yanılmıyorsam libgnomeprint* ve
libbonobo*, gnome-desktop'a dahil olacağı (olduğu) için onlara bağımlı
yapmamaya çalışıyor diğer dağıtımlar.

Nasıl uygunsa öyle yapalım. Birkaç gün içinde libunique'yi ana depoya almayı
planlıyorum.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net