[Gelistirici] Skype

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
11 Şub 2010 Per 20:55:35 EET

On Thursday 11 February 2010 20:24:11 Eren Türkay wrote:

> Pavucontrol 'den "Input Devices" daki mikrofonun yanındaki aşağıda doğru ok
> işaretinden "Default" olarak seçtim. Output devices kısmında da bu
>  seçtiğimi tekrarladım, default olarak belirledim. Çalışır duruma geldi.

Sende herhalde birden fazla giriş/çıkış aygıtı var. Başta yaşadığın sorun
yanlış girişi kullanmandan kaynaklanmış.

Benim sistemimde de karşıya ses gitmiyor. Ama büyük ihtimalle sürücülerle
ilgili bir problem. Dahili mikrofonun olduğu yere yaklaşarak yüksek ses
çıkarırsam çızırtılı bişeyler çıkıyor. Aynı problem audacity'de de var. Ama
ilginç bir şekilde bu problem Ozan'ın yanındayken çıkmıyor :P Yarın olmazsa
Ozan'ın yanında bir daha deneyeyim :D

Bu arada az önce deneme yaparken şu şekilde patladı bende:

Assertion 'm' failed at pulse/thread-mainloop.c:185, function
pa_threaded_mainloop_signal(). Aborting.