[Gelistirici] Skype

Deniz Ege Tunçay denizutkan at lanetlidiyarlar.com
11 Şub 2010 Per 20:20:35 EET

Onu nasıl hallettiğini de paylaşabilirsen güzel olur, örneğin ben
halledemiyorum...

Acer Aspire One ZG5 Netbook kullanıyorum. Depoda şu an yer alan pakette bu
sorunu yaşamıyorken, bu sürümle dahili mikrofonu kullanamıyorum, sadece
kulaklık girişine kulaklık bağlarsam kullanabiliyorum.

http://beta.egetun.com/dosyalar/acer-zg5.txt

Deniz Ege TUNÇAY
http://www.egetun.com