[Gelistirici] Pardus ARM portu

Mehmet Emre ATASEVER memre at pardus.org.tr
9 Şub 2010 Sal 21:13:53 EET

On Tuesday 02 February 2010 12:24:25 am Türker Sezer wrote:
> [...]

[1] adresinde inşa dosyaları mevcut, ancak ARM tabanlı bir kök dosya sistemi üzerinde paket oluşturmuyoruz, bütün ortam cross-compile ile oluşturuluyor.

Paketleri denemeden commit yapmadığımdan inşa dosyaları pek güncel değil, yakın zamanda birçok değişiklik/ekleme olacak.

> Bence de bu tarz bir çalışma yapılıyor olmalı. [1] Bu konu ile ilgili
> detaylı bir bilgi bulamadığımdan buradan sormuştum. Bu kadar zamandır
> cevap gelmediğine göre sanırım hakkında bilgi verilebilecek durumda
> değil şu an.

Pardus-ARM portu devam etmekte, ancak bütün paketlerin cross-compile oluşturulması (bazen çok uğraştırıcı olabiliyor) ve paketler üzerinde birçok değişiklik yapılması nedeniyle işler ağır ilerliyor.

Çalışır hafif bir sistem yakında çıkacak gibi, ancak ikili depo ne zaman resmen açılır net bir şey söyleyemiyorum. Çalışır sistem oluşturulduğunda buradan duyuracağım.

[1] http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/memre/arm/repos/cortex-a8/