[Gelistirici] Pardus 2008 hataları

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
7 Şub 2010 Paz 16:48:55 EET

On Sunday 07 February 2010 16:09:52 selim ok wrote:

> Bu politikaya göre acik hatalarin wontfix olarak isaretleme islemini 2009.2
> cikisinda yapmamiz gerekmiyor mu? Yoksa 2008 icin sadece güvenlik kipine
> gectigimizde yani 2009.1 cikisindan itibaren, hata düzeltme islemlerini
> tamamen kesiyor muyuz?

Evet. Sadece güvenlik güncellemeleri yapılıyor.

> Bir de benim özellikle vurgulamak istedigim, bu konunun gelistirici
> listelerinde konusulan bir konu olmaktan cikip, kullaniciya ilk elden ve
>  ilk asamada yansitilmasi.

Adresini verdiğim mail hem gelistirici hem de duyuru listesine atıldı.

>  Bugün Pardus kullanan kisi ve kurumlarin sayisi
>  azimsanmayacak düzeyde. Bir sürüm icin verilen destek süresi oldukca
>  önemli bir bilgi. Bu konuda bir planiniz var mi? Pardus 2010 ciktiginda,
>  bu sürümü kuran birisi verilen destegin ne zaman sona erecegini rahatca
>  bilebilecek mi?

Kurumsal sürümler için evet. Fakat masaüstü sürümleri için süreler değişecek
büyük ihtimalle. Bu, çıkan sürümün durumu göz önüne alınarak verilebilecek bir
karar.

Bu arada 2010 sürümünün çıkmayacağını hatırlatayım (Bu da 2009 serisinin
ömrünü etkileyen bir durum mesela).