[Gelistirici] Pardus 2008 hataları

selim ok selimok at gmail.com
7 Şub 2010 Paz 15:42:25 EET

Merhaba,

bununla ilgili olarak sadece 2008 icin karar vermek yerine genel bir
politika belirlemeyi öneriyorum. Sonuc olarak verilen karar sürüme verilen
destekle ilgili.
Bu destek süresinin net bir sekilde belirlenip kullaniciya (wiki ve resmi
site üzerinden ve hatta kurulum sirasinda) bildirilmesi yerinde olur ve
ciddiyetimizi arttirir diye düsünüyorum.
Süre sona erdiginde istisnalar disinda tüm sürüme özel hatalarin wontfix ile
kapatilmasi da bu sekilde bir sorun olmaktan cikar.

Yani bunu bir sürüm yönetim politikasi haline getirmeliyiz bence.

Iyi calismalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/