[Gelistirici] 2009/devel/game/board/peg-e - a board game, i can't find a way copy from review ...

anil ozbek ozbekanil at gmail.com
5 Şub 2010 Cum 23:49:28 EET

Aldığım hata kaydından bunu çıkardım ve her ne kadar bana lazım olmayan pek
çok şeyin inmesine neden olacağını bilsem de
http://svn.pardus.org.tr/dizinini indirmeye çalıştım ama o da inmedi
Allah'tan :)

$ svn co http://svn.pardus.org.tr/
svn: OPTIONS of 'http://svn.pardus.org.tr': 200 OK (http://svn.pardus.org.tr
)

Bunun bir üst dizin olduğunu ve review'den contrib'e kopyalama için işe
yarayacağını düşünmüştüm ama yanılmışım. Önceden nasıl yapmışım diye baktım
cp filan hak getire hem devel'e hem stable'ye add ile yerleştirmişim. Şimdi
en azından stable'ye devel'den kopyaladım :)

Bilgi için sağol Doruk. Kullandığım grafik arayüzü bırakıp SVN'nin rehberini
okusam iyi olacak sanırım.