[Gelistirici] pisi coklu depo paket problemi

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
5 Şub 2010 Cum 22:29:02 EET

On Friday 05 February 2010 22:09:50 Fatih Aşıcı wrote:

> Şu an binary index'i için de durum böyle olmalı; ancak bu thread'de
> konuştuğumuz şekilde artık pisi.conf'tan okumasını istiyoruz ve Version'a
> gerek kalmıyor. Yanlış anlamadım, değil mi?

Tamam, yanlış anlamışım. Sen *derlenirken* pisi.conf'un okunmasını istemişsin.

Yalnız bu durum beni rahatsız ediyor. Dağıtım bilgisini iki farklı yerde
tutuyoruz (pisi.conf ve distribution.xml). Farm'da paket derlenirken
pisi.conf'a bakılıyor. Index oluşturulurken ise distribution.xml'e bakılıyor.
Biraz garip değil mi?