[Gelistirici] Bugzilla'da eski dağıtım sürümleri

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
5 Şub 2010 Cum 12:09:50 EET

Selam,

Bugzilla'da bildiğiniz gibi Pardus 2008/2009 sürümüne göre hata açıyoruz paket sorunları ürününde. Bu sürümlerden
biri end-of-life olduğunda ya da security-only moda girdiğinde yeni hata bildiriminden bu ürünü kaldırmak gerekiyor.

Bunun için veritabanından 'Pardus 2008' sürümünü silmek gerekiyor. Ancak böyle yapınca da veritabanında sürümü
Pardus 2008 olarak kayıtlı yüzlerce hata artık olmayan bir sürümü gösterir hale geliyor.

Bunun bir zararı var mı bilmiyorum ancak veritabanı sağlığını kontrol ederken kırmızı kırmızı uyarıyor her böyle
hata girdisi için.

Bir örnek çözüm Pardus 2008 sürümüne kayıtlı tüm açık/kapalı hataları '---' sürümüne atamak. Bu durumda da
arşivsel olarak sürüm bilgisini kaybetmiş oluyoruz (çok önemli mi bilmiyorum).

Yeni hata girişinde belli bir sürümü gizlemek bugzilla'da mümkün değil anladığım kadarıyla.