[Gelistirici] Bileşen Sorumluları & Review Süreci Politikası

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
3 Şub 2010 Çar 23:36:00 EET

Onur Küçük wrote:
> On Tue, 2 Feb 2010 21:00:44 +0200

>  Ben review sırasında yardımcı olmaya çalışıyorum, çok zorlandığımızı
> da görmedim ama bunun ortalıkta bir yerde düzgün bir belgesi olması
> lazım kesinlikle.

Bileşen tanımları şu an arayüzde gözükür hale geldi.

Bileşenler components.xml dosyasından urllib2 ile okunuyor, database'in components tablosuna
tanımlarıyla beraber yazılıyor. Daha sonra sorumlular taranarak components_cc tablosuna yazılıyor.

Burada kernel diye bir bileşen ve kernel diye bir paket olduğundan dolayı bir SQL sorunu yaşıyoruz
(duplicate key vs.vs.) onun dışında betikte sorun yok gibi.

Bir de şu anda sadece o bileşenin sorumlusunu öntanımlı CC listesine yazıyor, üst bileşenlere
çıkmıyor. Onu da serviste düşünerek nasıl yapacağımı buldum yarın koda sokuşturacağım.

Çok cici oluyor bugzilla Semen'in de eline sağlık :)