[Gelistirici] 2009/devel/programming/language/java/sun-java/comar - Fix permissions after the package is installed. I ...

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
3 Şub 2010 Çar 20:08:07 EET

On Wednesday 03 February 2010 07:59:24 pm Onur Küçük wrote:
>  Ben bu değişiklikleri anlamadım. Sorun systemPrefs de ise niye
> sadece "onu ve jre dizinini değiştirmek" yerine bütün dizinlerde gezip
> chmod yapıyoruz ?

Sadece systemPrefs'deki dizi değil, /opt/sun-jdk/jre dizini 0777 halde, onun
icin tüm dizin dolaşması daha mantıklı geldi.

>  Bu chmod diğer dizinler için gerekliyse niye actions.py de yapmıyoruz ?

Install dizininde sorun yok, her şey yerli yerinde görünüyor. Ancak
kurulduktan sonra bir şekilde 0777 olarak değişiyor. Ofisteki bir test
makinesinde ve muhtemelen diğer makinelerde bu durum bu şekilde. Tam olarak ne
olup bittiğini anlamak için yarın bakabiliriz..

>  Bir de bonus soru, java paketinde kırık linkler var, bunlar ne işe
> yarıyor ?
>

>  $ ll /opt/sun-jdk/bin/k*
> lrwxrwxrwx 1 root root 18 Oca 17 19:27 /opt/sun-jdk/bin/keytool ->
>  ../jre/bin/keytool lrwxrwxrwx 1 root root 16 Oca 17 19:27
>  /opt/sun-jdk/bin/kinit -> ../jre/bin/kinit lrwxrwxrwx 1 root root 16 Oca
>  17 19:27 /opt/sun-jdk/bin/klist -> ../jre/bin/klist lrwxrwxrwx 1 root root
>  15 Oca 17 19:27 /opt/sun-jdk/bin/ktab -> ../jre/bin/ktab

Bir bilgim yok maalesef.. Java konusunda bilgisi olan birilerinin buna yanıt
verebileceğini düşünüyorum.