[Gelistirici] pencere düğmelerini değiştirme...

Koray Löker loker at pardus.org.tr
31 Ara 2010 Cum 12:43:35 EET

Gökçen Eraslan wrote On 31-12-2010 12:38:
> Bug sanırım, öntanımlı olarak sürüklenememesi lazım o düğmelerin.

Başka bir dağıtımdan KDE deneyeyim derken bizimki kadar yeni sürüm bir
Live yoktu elimde, önceki sürümde öyle olmadığını kontrol etmek dışında
bir bilgiye ulaşamadım. KDE'nin son sürümüyle mi, bizimle mi ilgili
olduğunu anlamanın yolu nedir, ona göre hata takip sistemlerinden birini
seçeyim :-)

--
Koray Löker
<--/ Özgürlük İçin... http://www.pardus.org.tr /-->