[Gelistirici] 2009/stable/editor/vi/vim - Merge from devel/editor/vi/vim

Fatih Arslan farslan at pardus.org.tr
29 Ara 2010 Çar 22:59:30 EET

On Sun, 24 Oct 2010 15:30:33 +0300
Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> wrote:

>  Bu güncelleme şu paketleri kırıyor
>
>  augeas
>  lilypond
>  protobuf
>  vala
>  vimchant
>  vim-colorschemes

Yukarıdaki paketlerden çıkan VIM bağlantılı dosyalar $VIM/vim72 dizinine gidiyor. Halbuki bu klasör sadece Vim paketinden çıkan dosyalar içindir. $VIMRUNTIME klasörüne konulması gerekiyor, bu da $VIM/vimfiles altında. Böylelikle olası güncellemelerde kırılmaların önüne de geçilmiş olunur.

Vim'i  7.3 ve 087 patch serisine kadar yükseltip, 2011'deki değişiklikleri yansıttım. Yukarıdaki paketleri de vim'i runtime değişiklikleri kabul edecek şekilde düzenledim . Doğru yol bu mu bilemediğim içi yukarıdaki değişiklikleri 2009 devel'e yansıtıyorum sadece. Paket sahipleri sonra _düzenlenmiş_ paketleri stable merge edebilirler.

İlgi ve bilginize

--
Fatih Arslan