[Gelistirici] LilyPond ve Frescobaldi paketleri hakkinda...

Server Acim server at acim.name.tr
29 Ara 2010 Çar 20:18:42 EET

Merhaba Değerli Geliştirici Arkadaşlarım,

Bir soru soracağım. Ancak, belki de "acele ediyor, telaş ediyor, vesvese ediyor, evhamlanıyor" olabilirim.

Fakat, LilyPond ve Frescobaldi paketlerinin 2011 sürümünün "paket deposuna girip girmeyeceği" konusunda endişeliyim.

Bilgisayarımın bir bölümüne, Kurumsal 2 ve diğer bölümüne de Pardus 2011 kurdum.

Paket Yöneticisi'ne eklenmesi düşünülen "paketlerin ekran görüntülerini" almak istedim. Ekran görüntüsü almak istediğim ve OI-Tema bölümüne LilyPond, Frescobaldi, RoseGarden, Hydrogen gibi paketlerin ekran görüntülerini almak üzere paket yöneticinde arattığımda ve/veya konsolda"sudo pisi sr frescobaldi" gibi bir arama yaptığımda bu paketlerin "henüz" olmadığını fark ettim. Sadece "rumor" paketi eklenmişti.

Çünkü programa göre yarın RC sürümünün çıkacağını fark ettim. Ve henüz bu paketlerin alınmamış olması bu yüzden beni endişelendirdi.

Verdiğim meşguliyet için kusura bakmayınız.

Sevgiler, iyi çalışmalar, kolay gelsin.

--
Server Acim
- Besteci