[Gelistirici] grub2

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
29 Ara 2010 Çar 10:12:14 EET

2010/12/29 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>:
> Bu tür pis işlemlerle bizden başka uğraşan yok herhalde. Pis olmasının yanı
> sıra hem daha kararsız bir şey ortaya çıkartıyoruz hem gereksiz yere vakit
> kaybediyoruz. Bu özelliğin eklenmemesini tercih ederim.

Kullanıcının bu işleri elle yapmasının daha pis olacağını düşündüğümüz
için bu işleri sisteme yaptırıyoruz diye düşünüyorum. Bunu otomatik
hale getirmemiz ne kadar pis olursa olsun, standart bir kullanıcıyı
grub nedir, grub2 nedir, ayar dosyası nereden nasıl düzenlenir
öğrenmek zorunda bırakmıyoruz.

Yapılabilirliği olduğu sürece bu tür işlerin sistem tarafından
yapılmasının iyi olacağını düşünüyorum.

--
Türker Sezer