[Gelistirici] Hata 9638 - server/web/nginx hakkında

Erdem Bayer ebayer at pardus.org.tr
28 Ara 2010 Sal 10:59:37 EET

Selamlar

Sal, 2010-12-28 tarihinde 10:36 +0200 saatinde, Bahadır Kandemir yazdı:
> İki paket birlikte kurulduğunda sorun çıkarır mı bu?

Denedim çıkarmadı, pakhandlerları da hazırladım, ancak şimdi Onur ile
konuştuk yeniden ve biraz daha geliştireceğiz yöntemi, şöyle ki:

* Web sunucusu bağımlılığı olan bütün paketler içinde apache ve nginx
için anydependency yazalım.
* Web sunucusu bağımlılığı olan bütün paketler içinden apache ve nginx
(/usr/share/pardus/sample-configs/web/{apache|nginx}/paket_adı.conf)
için ayrı birer ayar dosyası çıksın
* Apache ve nginx paketlerinden /etc/pardus/web/{apache|nginx}/
dizinleri çıksın.
* Apache ve nginx paketlerinden işleri
/usr/share/pardus/sample-configs/web/{nginx|apache}/paket_adı.conf
dizini altındaki dosyalara /etc/pardus/web/{apache|nginx}/paketadı
dosyasını oluşturmak|silmek olan birer {enable|disable}-{apache|
nginx}-config betiği çıksın.
* Apache ve nginx paketleri içinden çıkan
pakhandlerlar /etc/pardus/web/{apache|nginx}/ dizini altındaki dosyalara
baksınlar, var olan dosyalar için apache ve nginx ayar dizinleri içinde
symlink yaratsınlar.

Bu son yöntem ile aşağı yukarı her senaryoyu destekliyebiliyoruz, sistem
yöneticisinin ayağına basmadan.

İtiraz yoksa yukarıda anlattığım gibi yapıyorum.

Saygılarımla
Erdem Bayer