[Gelistirici] paketler sayfası hakkında

Semen Cirit scirit at pardus.org.tr
22 Ara 2010 Çar 00:09:42 EET

 On Tue, 21 Dec 2010 21:02:48 +0200, Oguz Yarimtepe
 <oguzyarimtepe at gmail.com> wrote:

> Sunucu geçişi tamamlanmış. Alt proje açılınca oraya yazacağım

 Projeyi açtım, seni de geliştirici olarak ekledim. Taskları
 girebilirsin.

 Aslında gireceğin taskları ilk önce listeye yazarsan ve herkes hemfikir
 olduktan sonra girersen daha iyi olabilir diye düşünüyorum.

 Bir de şimdiye kadar girilmiş tüm tasklar ingilizce, buna dikkat
 edebilirsen sevinirim.

 Ayrıca küçük bir hatırlatma;

 Tasklar granüler olmalı (birden fazla taskı içermemeli)
 Tasklar başlıklar halinde değil, istek kipleri şeklinde yazılmalı.
 Örneğin:
 Yanlış: noan paket sayfası
 Doğru: noan paket içerik sayfasının hazırlanması

 Ayrıntılar kısmında bu task'ın açıklaması, bu taskın tamamlanması için
 gerekli diğer ayrıntılar eklenmeli
 Örneğin:
 - Paket açıklamasının
 - Paket kaynak kodunun