[Gelistirici] playground/ertugrul/for2011 - asymptote texlive-core çakışması

Fatih Arslan farslan at pardus.org.tr
20 Ara 2010 Pzt 20:02:13 EET

On Mon, Dec 20, 2010 at 04:59:01PM +0200, Ertuğrul Erata wrote:
>2010/12/20 Ertuğrul Erata <paketler-commits at pardus.org.tr>
>Selamlar,
>
>texlive-core ile asymptote içerisinden çıkan
>
>asycolors.sty,
>asymptote.sty
>ocg.sty
>
>çalışıyor.

Diğer paketlerdeki çakışmaları engellemek için texlive-core
yamalamıştım. Bunlar incelediğim kadarıyla, betik oluşturan yamanın
dışında olan dosyalar.

>benim fikrim texlive-core den silinmesi asymptote ile beraber gelmesi.
>
>düşüncesi olan ?

Öyle yapalım. Bu dosyaları texlive-core'den siliyorum ben. Zaten
texlive-core'un içinden çıkan ağaçlar eski oluyor. Boş bir vaktimde
tex.* işine de el atmam lazım, lakin bu aralar pek zamanım olmuyor.

Paketi bu akşam, olmadı en geç yarın güncellemeye çalışacağım.

Kolay gelsin

--
Fatih Arslan