[Gelistirici] paketler sayfası hakkında

Oguz Yarimtepe oguzyarimtepe at gmail.com
20 Ara 2010 Pzt 18:04:57 EET

On Mon, 20 Dec 2010 10:04:34 +0200
Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr> wrote:

> Kurulumu yeniden yaptım, sorunsuz indekslemeye başladı.

E modeli yapısını ellediğimi söylemiştim. Tabloları yeniden oluşturman gerekiyordu yani.

> 2011 ve  Kurumsal 2 için XZ uzantısı desteklenmesi için trunk'taki pisi'yi
> kuracağım Noan dizinine. Testleri K2 ya da 2011 ile yapıyorsan sorun
> çıkarmadan çalışacaktır.

2009 kullanıyorum. 2011 kurayım yakın zamanda bakayım.

> Bir de, artık tek depoyla birden fazla mimari desteklediğimiz için dağıtım
> adına göre indeksleme yapmak yetersiz.

mimari bilgisini de dbde tutuyorum. Sizin yazdığınız tablo yapısını ben değiştirdim. Eklemeler ve bazı değişiklikler var.

--
Oguz Yarimtepe <oguzyarimtepe at gmail.com>