[Gelistirici] Çomar ve Yanlışlar

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
20 Ara 2010 Pzt 11:22:01 EET

On Monday 20 December 2010 11:08:04 Bahadır Kandemir wrote:
> 20 Aralık 2010 Pazartesi günü (saat 11:02:09) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Modellerin ÇOMAR ile, betiklerin paketlerle dağıtılmasının "release
> beklemek" dışındaki bottleneck'i nedir bir anlatın bana, hatırlamıyorum
> önceki tartışmayı.

Mevcut yapı hata yapmaya çok müsait. En son bir package-manager hatasını
düzeltmek için comar'daki modeli düzelttik ve release çıkardık. Ardından pisi
paketindeki betiği düzelttik ve release çıkardık. Ardından PM'yi release
ettik; sonra da comar'daki .policy dosyasını unuttuğumuzu fark edip tekrar
comar release ettik. En ufak değişikliklerde bile bu kadar paket ile uğraşmak
bence gereksiz yere işimizi zorlaştırıyor.