[Gelistirici] gözden geçirme bekleyen paketler konusu

Oguz Yarimtepe oguzyarimtepe at gmail.com
19 Ara 2010 Paz 23:56:09 EET

On Sun, 19 Dec 2010 19:58:25 +0200
Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> wrote:

> Sunucu tarafına erişimi olan bir arkadaş bu konuya el atabilir mi acaba?

Noan'a bunu yaptırttım ben. Son gönderdiğim hali ile sorunsuz gözden geçirme paketlerini görebiliyor olmanız lazım. Oradaki eleştiri normalinde noanın çalışırken paket depolarındaki pisi-index.xmlleri çekip iş yapması ama gözden geçirme için bunun olmaması idi. Ben de yerelde bir svn kopyası olsun onda gezinsin dedim ve kodu ona göre elledim. Zamanlanmış görevlerde svn up ile ilgili sorunlar olabilir tabii. Ona göre bir kilit mekanizması felan da ayarlanabilir ama şu anki durum budur. Önerilere açığım diye de yazmıştım önceki bir epostada. Bu konu tekrar açılmış yazayım buraya da.

İyi arkadaş, noan bu haliyle fena değil denirse, rss özelliği ekleyeceğim ilk.

--
Oguz Yarimtepe <oguzyarimtepe at gmail.com>