[Gelistirici] paketler sayfası hakkında

Oguz Yarimtepe oguzyarimtepe at gmail.com
16 Ara 2010 Per 15:46:48 EET

On Thu, 16 Dec 2010 16:32:37 +0200
Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr> wrote:

> build != release

Doğru, build değeri vardı önceden pisi-index.xml içinde, unutmuşum. Ben şimdilik modeldeki Binary sınıfındaki no olarak belirtilen yerde release tutsun diye değiştirdim.

> Ayrıca, 2011 ve Kurumsal 2'de build kalktı diye hatırlıyorum.

review için svnde gezinmesin fikrine ben de yaparken tereddütlü idim. Webdeki adresi üzerinde gezinirken de habire dosyaları çekecek, açıcak okucak, bana sanki yerel dosyayı gezinmek daha iyi bir fikirmiş gibi geldi. Olmaz diyorsanız bakayım diğer çözümlere.

Artık çalışıyor olması lazım.

--
Oguz Yarimtepe <oguzyarimtepe at gmail.com>