[Gelistirici] paketler sayfası hakkında

Oguz Yarimtepe oguzyarimtepe at gmail.com
16 Ara 2010 Per 14:18:12 EET

On Wed, 15 Dec 2010 17:38:55 +0200
Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr> wrote:

> sqlite3.IntegrityError: repository_reviewinfo.check_time may not be NULL

Modelde gerekli düzenlemeyi yaptım. Ama bu sefer başka bir yerde çakıldı arkadaş.

pisi ile ilgili bir şeyler değişmiş olabilir.

In [1]: import pisi

In [2]: ix = pisi.index.Index("pisi-index.xml.1")

In [3]: packages = ix.packages

In [4]: count = 0

In [5]: for pack in packages:
   ...:     if count == 3: break
   ...:     print pack.name,pack.build
   ...:     count+=1

PyKDEeXtensions None
gwenview-i18n-cs None
k3b-l10n-tr None

build değeri daha önce None gelmiyor olsa gerek, bu satır varken çalışıyor idi. Build historydeki son release i alıyordur diye düşünüyorum.

pack.history[0].release den de çekebilirim ama build deyince gelmemesi bir hata mı?

--
Oguz Yarimtepe <oguzyarimtepe at gmail.com>