[Gelistirici] paketler sayfası hakkında

Oguz Yarimtepe oguzyarimtepe at gmail.com
15 Ara 2010 Çar 00:36:16 EET

On Sun, 21 Nov 2010 15:29:41 +0200
Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> wrote:

> Hala kış gelmedi ama beklemesek de olur sanki ;)

review dizini için noan sayfasına gerekli eklemeleri yaptım. noan için mod_wsgi geçişini de içeren kurulum dosyasında da kullanımını yazdım. gerekli mod_wsgi betiği de var. Ayarlanırsa review için çalışacaktır diye düşünüyorum. Hala rss desteği yok.

review in import_repo.py 'nin çalıştığı makinede erişilebilen bir path olduğunu varsaydım. Onu gezinerek bilgileri dbye atıyor. Review den çıkarılan dizinler varsa onlarla ilgili paket bilgilerini kaldırıyor.

Belli aralıklarla reviw dizini svn up ile güncelleniyor diye de varsayıyorum.

--
Oguz Yarimtepe <oguzyarimtepe at gmail.com>