[Gelistirici] trunk/kde/network-manager/plasmoid/nm-applet/contents/i18n - l10n: Updated Italian (it) translation to 100% (Al...

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
14 Ara 2010 Sal 12:51:21 EET

14 Aralık 2010 Salı günü (saat 07:57:40) H. İbrahim Güngör şunları yazmıştı:
> Tutalım bence, 2009 kullananlar var hala, kendi ISO'larını hazırlamaya
> çalışanlar var sayıları her ne kadar çok az olsa bile.

Yok kullananlar tabi var da :) paketçisi gerçekten güncel çevirileri alıp
2009'a yansıtacak mı ondan şüphem olduğu için kaldırsak mı demiştim.

2011 için çeviri yapmak isteyen birileri olursa, bununla uğraşıp sonra nerde
benim çeviriler diyebilir diye şeyettim.

> Bize bir zararı yok,
> çevirmenler içinse kendi verdikleri bir karar olduğundan tutmakta bir
> sakınca yok bence.

Peki o zaman.

--
Gökçen Eraslan