[Gelistirici] Pisi.vim - Paketçilier için Vim eklentisi

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
14 Ara 2010 Sal 01:11:11 EET

On Monday 13 December 2010 23:56:14 Mete Alpaslan wrote:

> Eline sağlık çok güzel olmuş. Aslında bir ara Ozan epey bahsetmişti ama
> hatırlatmış olayım; uludag/trunk/scripts altındaki betikleri
> geliştiricilerin daha rahat kullanabileceği şekilde bir paket altında
> toplasak seninde bu vim eklentisini oraya eklesek çok güzel olacak.

O betiklerin hepsi paket yapılıp dağıtımın içine alınacak betikler değil, bir
"checkelf" dağıtıma alınabilir "pardus-developer-tools" gibi bir isimli
paketin içerisinde, ama misal "change-distro-tag-in-pisi-files" betiği her daim
kullanılan bir betik değil, paketin içinde dağıtıma almak pek mantıklı değil
bence.

scripts altındaki betikler de bir kere daha tasnif edilse güzel olur aslında,
sık kullanılanlar bir klasöre alınıp sonra paket haline getirilebilir.
Taliplisi çıkmazsa bu işi üstlenebilirim ;)

Fatih'in yazdığı Vim eklentisi ise scripts klasörünün altına gidecekse
"various-package-extensions" v.s. gibi bir klasörün altında ayrı tasnif
edilmeli. Bu betiklerin vim eklentisiyle alakası yok çünkü, teknik olarak
ikisini de betik klansmanına koyabilirsiniz belki ama, direk aynı klasöre
atmak pek mantıklı gelmiyor bana.

Bu eklenti ise vim paketine girse çok iyi olur çok da güzel iyi olur bence ;)
+1

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux