[Gelistirici] pisi ar

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
14 Ara 2010 Sal 01:10:12 EET

On Tuesday 14 December 2010 00:53:15 Mete Alpaslan wrote:

> Kaldırmasak daha iyi olur. Sadece hardcoded olması kötü olmuş şu anda
> Corporate2 ve 2011 de 'pisi ar' 2009 deposu ekliyor gözüküyor.
>
> Gökmen de bir ara Package-Manager için /etc altında bir yerlerde öntanımlı
> depoyu okumak için konuşmuştuk YALI da kullanabilir tabi ki de. :)

Yalı paketinde de depo adreslerinin hardcode edilmesi kötü. /etc altında
nereye koyabiliriz, bilemedim. /etc/pardus-repo gibi bir dosyanın içine yazmak
mı bahsettiğin, yoksa /etc/pisi/pisi.conf'un içine yazmak mı? (pisi.conf'un
içine yazılırsa yalı'nın önce pisi'yi kurup sonra oradan adresi okuması
gerekicek sanırım, yalı tarafında sorun yaratır mı bu? ya da başka bir çözüm
önerisi? )

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux