[Gelistirici] 2011'e yeni dillerin eklenmesi

Mete Alpaslan mete at pardus.org.tr
13 Ara 2010 Pzt 21:33:51 EET

On Monday, December 13, 2010 09:11:21 pm Gökçen Eraslan wrote:
> Selamlar,
>
> YALI çevirileri aktif bir şekilde ilerleyen dilleri 2011 resmi dilleri
> arasına eklemeyi, çeviri yüzdesi düşük olanları da resmi olarak
> desteklediğimiz dillerden atalım diyorum. Zira GRUB'da kullanıcıya pt_BR
> seçtirip, %100 İngilizce bir YALI ile gelmek yerine, tamamen pt_BR'yi o
> listeden çıkaralım bence. Ne dersiniz?
>
> Bu durumda eklenmesi ve çıkarılması gerekenler hangi diller var birisi
> bakabilir mi? İbrahim ya da Mete?

YALI özelinde konuşursak, Almanca, Fransızca, İspanyolca, Rusça, Flemenkçe çok
iyi gidiyor(%70 üstü olarak değerlendirdim.) Rusça desteğimizi biran önce
öntanımlı hale getirmek gerekiyor.

pt_BR, pl lokallerini çıkarmayı düşünelim. it, sv, hu lokalleri işe biraz ilgi
istiyor gibi.

--
Mete ALPASLAN

Pardus Core Developer