[Gelistirici] game/board paketleri

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
11 Ara 2010 Cmt 14:04:44 EET

11 Aralık 2010 12:32 tarihinde Mehmet Özdemir <mehmet at pardus.org.tr> yazdı:

> Anıl
>
> Tamam knights'ı da alıyorum. Crafty'i Anıl'ın playgroundunda görmüştüm,
> konuşurum onunla.

Harika olur, doğrudan kes yapıştır (kopyala sil) ile oyun alanımdan alıp
çalışmaya başlayabilirsiniz. Bu paketle ilgili olarak ek bir paket daha
gerekebilir, kitap dosyaları için, bir de yapılacaklar listesi eklemiş
olabilirim paket dosyasına orası da neler yapılması gerektiği hakkında bilgi
verebilir, aklımda kaldığı kadarıyla öğrenme de gerçekleştirdiği için ilgili
dosyaların yazma haklarıyla da işaretlenmesi gerekiyordu.

Satranç ile siz veya başka bir geliştirici ilgilenmek isterse xboard ve
pychess paketlerini de yukarıda belirttiğim şekilde alabilirsiniz. Biri
kullanıcı listesinde bir kullanıcı istediği için paketlediğim ama normalde
uğraşmadığım bir oyun diğeri de bana fazla gnome (gtk) gelene kadar uğraşıp
sonrasında bıraktığım epey güzel bir oyun.

Son duruma bakmadım ama umarım öntanımlı gelen oyunlar arasında knights da
olur.

İyi çalışmalar,
Anıl.