[Gelistirici] USB Formatlama

Renan Çakırerk renan at pardus.org.tr
10 Ara 2010 Cum 15:56:30 EET

 On Fri, 10 Dec 2010 15:53:42 +0200, "H. İbrahim Güngör"
 <ibrahim at pardus.org.tr> wrote:

> Bence uzak olmalı zaten. Tamam biçimlendirmek için ayrı bir program
> açmaktan
> iyidir fakat el altında olmamalı yine de.

 Bu butona tiklaninca benim quick-format uygulamasi calisacak. Orada da
 formata basarsa ekrana uyari cikiyor "Emin misiniz diye". Yani 3 kademe
 var, totalde 3 kere "format"a basmasi lazim kullanicinin. Buralardan
 yanlislikla gecmek cok zor bence.

 Ne dersiniz?

--
 Renan Cakirerk