[Gelistirici] 2009/stable/programming/language/php/php - Get package ownership

Gökhan Özbulak gozbulak at pardus.org.tr
9 Ara 2010 Per 19:33:50 EET

 On Thu, 9 Dec 2010 19:18:39 +0200, Erdem Bayer <ebayer at pardus.org.tr>
 wrote:
> Selamlar
 Selam Erdem,

> On Thursday 09 December 2010 18:39:02 Gökhan Özbulak wrote:
>> Bu arada, stable'daki paket duzgun
>>  derlenmiyor.
>
> Pakette en son değişikliği ben yaptım ve derledim, şimdi yeniden
> kontrol ettim
> ve derlendi. Atlamış olabilirim, senin karşılaştığın sorun ne?

 Buildfarm 2011/devel icin bana soyle bir bildirim yapti:

 --------
 checking for Apache 2.0 filter-module support via DSO through APXS...
 no
 checking for Apache 2.0 handler-module support via DSO through APXS...

 Sorry, I cannot run apxs.  Possible reasons follow:

 1. Perl is not installed
 2. apxs was not found. Try to pass the path using
 --with-apxs2=/path/to/apxs
 3. Apache was not built using --enable-so (the apxs usage page is
 displayed)

 The output of /usr/sbin/apxs follows:
 cannot open /usr/lib/httpd/build/config_vars.mk: No such file or
 directory at /usr/sbin/apxs line 200.
 configure: error: Aborting
 --------

 Sanirim, apxs, configure aninda, bakmasi gereken ve action.py icinde
 tanimlanmis config dizinleri yerine /usr/lib/httpd/build'e bakiyor:

 actions.py
 autotools.configure("--with-apxs2=/usr/sbin/apxs \
                          --disable-cli \
                          --with-config-file-path=/etc/php/apache2 \

 --with-config-file-scan-dir=/etc/php/apache2/ext \
                          %s \
                          %s" % (common_options, extensions()))

 Iyi calismalar