[Gelistirici] 2009/stable/science/mathematics/FreeMat - Merge from devel/science/mathematics/FreeMat/

Çağlar caglar.kilimci at pardus.org.tr
9 Ara 2010 Per 16:19:30 EET

On Thursday, December 09, 2010 03:51:15 pm Onur Küçük wrote:

>  moc dosyaları değişikliğini pspec e yansıtmamışsın, sadece benim
> yaptığım değişiklik yazıyor history de.

Pardon, onu eklemeyi unutmuşum.

>  Ayrıca, moc değişikliği derlenme ile ilgili, sonuçta oluşacak paketi
> ilgilendiren bir durum var mı, bu paketin tekrar derlenmesi
> kullanıcının hayatında bir değişiklik yapacak mı ?

Hayır, kullanıcı açısından bir değişiklik yok. Sadece bu haliyle
derlenmiyordu, stable tarafını da derlenebilecek hale getireyim dedim. Ayrıca
daha demin Serdar'la bunu konuşuyorduk: gerekli mi değil mi diye. En sonunda
sana soracaktım: geri alayım mı, yoksa kalsın mi?

--
Çağlar Kilimci
TÜBİTAK - UEKAE / Pardus