[Gelistirici] 2009/stable/programming/language/php/php - Get package ownership

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
9 Ara 2010 Per 15:42:41 EET

On Thu, 9 Dec 2010 13:19:41 +0200
Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr> wrote:

> 09 Aralık 2010 Perşembe günü (saat 12:59:33) Onur Küçük şunları
> yazmıştı:
>
> Farm'ı 2011'deki gibi <Update> geldiğinde derletir hale getirmemenin
> özel bir sebebi var mı?

 2009 da kullandığımız farm kodu eski pisi ile çalışıyor, yeni farm
kodu yanlış bilmiyorsam yeni pisi istiyor, buildnosuz paketler,
depo/dizin yapısı vs. bir seri değişiklik yanında getiriyor.

 2009'da yeni pisiye geçemeyiz. Mevcut farm kodunda bu tarz bir
değişiklik yapmak ne kadar riskli bilmiyorum, getirisi geliştirici
tarafında benim gördüğüm sadece pspec değişikliği var, ama
arka planda bir sürü iş çıkaracak. Yaptığımıza değecekse, 2009
süreçlerini aksatmayacaksa değişiklik yapabiliriz ama uğraştığımıza
değmez gibi geliyor bir taraftan.