[Gelistirici] nfs-utils servis betiği

Fethican Coşkuner fethicanc at gmail.com
7 Ara 2010 Sal 20:46:05 EET

On Tue, 30 Nov 2010 12:24:00 +0200
"H. İbrahim Güngör" <ibrahim at pardus.org.tr> wrote:

> Selam,

> Kurumsal2 ve 2011'deki paketi test edebilir misin? Servis betiklerini
> ikiye böldüm. Önce sistemi güncelleyip (güncel pardus-python ve
> comar-api paketleri gerekiyor) sonra
>
> service nfs_server start
>
> ile sunucuyu başlatıp, rpcbind, nfs_common ve nfs_server
> servislerinin çalışır durumda olup olmadığına bakabilir misin?
> Çalışıyorsa, dosya paylaşımını da denersen güzel olur.

   Hem client hem de server olması gerektiği gibi
çalışıyor. Dosya paylaşımını da problemsiz gerçekleştirebildim.

   Hatanın çözümü, servislerin ayrılması derken paketi adeta baştan
yaptın, eline sağlık. Paket içinden 2 ayrı servis çıkması özellikle
Kurumsal2 açısından önemli bir gelişme oldu.

Vaktin ve emeğin için teşekkürler.

---
Fethican