[Gelistirici] ogdi, boncuk

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
6 Ara 2010 Pzt 20:34:56 EET

On Mon, 6 Dec 2010 20:28:44 +0200
Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> wrote:

> 06 Aralık 2010 17:25 tarihinde İşbaran Akçayır <isbaran at gmail.com>

> Öyle gizemli bir durum yok aslında ;) Bazen sürüm yöneticisi t"amam
> alalım" dediğinde paket doğrudan contribten asıl depoya alınabiliyor.
> Benim de sorumlusu olduğum ve böyle depoya alınan paketlerim oldu.

 Önceden, 2009 için konuşursak, sürüm yöneticisi olarak ben paket
review yaparak paketi depoya alınmasına karar veriyordum. Bu geçiş
işleri için "pakette şunları değiştir" dediğim pek çok mesaj var bu
listede. 2011 sürecinde contrib den geçişlerde review yapmaya karar
verdiğimizden beri review sürecini işletiyoruz. Böylece sadece benim
üzerime yük binmemiş oluyor, artı ilgili bileşen sorumlusunun pakete
bakmasını sağlayarak benim göremeyeceğim sorunlar varsa onların
yakalanmasını sağlıyoruz.

 "bazen" değil "eski usül, yeni usül" durumu var.