[Gelistirici] php mysql API sürüm sorunu

Gökcen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
3 Ara 2010 Cum 13:05:14 EET

 On Fri, 3 Dec 2010 11:55:49 +0200, Erdem Bayer <ebayer at pardus.org.tr>
 wrote:
> Selamlar

> Sistem güncel değilmiş, soruyu yoksayınız efem.
>
> Ancak segfault ile ilgili önerilere açığım :)

 Daha önce mysql ve firefox'taki, sadece 32bitte ortaya çıkan bazı
 sorunlarda flagleri değiştirerek çözebilmiştik. Hem internette benzer
 bir segfault yok, yani biraz bize özgü gibi, hem de sadece 32 bitte
 oluyor, bana biraz GCC ve flaglerle ilgili olabilir gibi geldi.

 Flagleri biraz değiştirerek dener misin? Bir kaç farklı kombinasyonda
 derleyerek tekrarlamaya çalışabilirsin. -ggdb3'ü kaldırarak, varsa fPIC
 ile ve fPIC olmadan vs. denenebilir. Tabi neyi tekrar derleyeceğin de
 önemli. Onur'un da fikirleri olabilir belki flaglerle ilgili.

 Ha bir de, adı geçen paketlerin hepsini "pisi bi pspec.xml --unpack"
 ile açarsan, satır numaraları da olan daha zengin bir trace alabilirsin
 belki, o zaman kodda oraya bakarak fikir sahibi olabiliriz. Upstream
 genelde bu tip tracelere çöp gözüyle bakıyor, hem satır numaraları
 olmadığından hem de bazı debug sembolleri eksik olduğundan (xb78c0884 in
 ?? () gibi).

--
 Gökcen Eraslan