[Gelistirici] trunk/ptsp - Create fuse group.

Metin Akdere metin at pardus.org.tr
2 Ara 2010 Per 14:09:33 EET

H. İbrahim Güngör wrote On 01-12-2010 16:48:

> Bu aldığın grup değil kullanıcı listesi değil mi?

Evet, kullanıcı listesi. Grupları kontrol etmek için kullanılıyor ama
dikkat etmemişim daha önce, uyarı için teşekkürler.
> Bunun yerine pwd modülünü kullanabilirsin:
>
> """
> import pwd
>
> for p in pwd.getpwall():
>     print p[0]
> """

Aslında bu modül de yine kullanıcılar ile ilgili verileri sağlıyor yine.
pwd yi araştırırken grp modülü ile karşılaştım, gruplar ile ilgili
veriyi bu modül sağlıyor, bunu kullanıyorum artık.

İyi çalışmalar.

---
Metin Akdere