[Gelistirici] Bakıcısız paketler

Mesutcan Kurt mesutcank at gmail.com
31 Ağu 2010 Sal 16:35:23 EEST

Merhaba,

2010/8/13 Serdar Dalgıç <serdar at pardus.org.tr>

> > pardus/2009/devel/hardware/disk/gmailfs
>
> Kullanılmıyor, depodan atsak iyi olur.

Eski gmailfs yerine Dave Hansen diye birisi [1] adresindeki paketi yapmış.
Bunu depoya alabiliriz. Hatta ben alayım bunu.

> gmailfs'in bağımlılığı, ama standalone kullanımlar için depoda kalsın
> derseniz
> kalsın.

Yeni gmailfs'in libgmail bağımlılığı yok, libgmail'in de gmailfs'den başka
ters bağımlılığı yok. Yeni gmailfs'de buna gerek kalmadığına göre libgmail'i
atabiliriz.

[1] http://www.sr71.net/projects/gmailfs/