[Gelistirici] Hem sahipsiz hem de atıl paketler (contrib 2009 devel)

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
26 Ağu 2010 Per 22:49:24 EEST

26 Ağustos 2010 03:51 tarihinde Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> yazdı:

> Selamlar,

Merhaba,

Listede yaptığınız [1] değişiklikleri yeni gördüm, elinize sağlık, benim
haricimde listeye yapılan ilk dokunuş bu sanırım :)

06 Haziran 2010 23:49 tarihinde Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com> yazdı:

> Bu kadar emekle hazırlanan bir liste boşa gitmesin. En azından
> silinmesini önerdiğin paketlerin isimlerini bir liste halinde
> yazarsan, itirazı olacak olanlar kolayca görürler. 2009'da
> paketlenmeyen bu kadar pakete ihtiyacımız yok diye düşünüyorum ben de.

Listenin içindeki silinebilecek olanların listesini çıkarmak sorun değil de,
bu önerilen paketleri silebilecek miyiz ya da gerçekten bunları silmeye
ihtiyacımız var mı?

Yukarıdaki mesajlarda geçmişti, 2009 katkıcı deposundaki tüm paketleri 2011
katkıcı deposuna aktarmak yerine 2011 katkıcı deposu oluşturulurken her
geliştirici sadece ilgilindiği pakerleri bu depoya taşırsa, böyle bir silme
işlemine de gerek kalmayabilir. Böyle yaparsak paket sayısı azalacak ama
pratikte bir fark olmuyor diğer türlüsüyle.

[1] http://lists.pardus.org.tr/paketler-commits/2010-August/105214.html