[Gelistirici] Hem sahipsiz hem de atıl paketler (contrib 2009 devel)

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
31 Ağu 2010 Sal 09:33:05 EEST

Perşembe 26 Ağustos 2010 günü (saat 03:51:47) Necdet Yücel şunları yazmıştı:
> Selamlar,

> Bu kadar emekle hazırlanan bir liste boşa gitmesin. En azından
> silinmesini önerdiğin paketlerin isimlerini bir liste halinde
> yazarsan, itirazı olacak olanlar kolayca görürler. 2009'da
> paketlenmeyen bu kadar pakete ihtiyacımız yok diye düşünüyorum ben de.

+1; Anıl, silinmesini önerdiğin paketlerin isimlerinin bulunduğu bir listeyi
hazırlayıp, buraya gönderebilir misin? "kabul edenler, etmeyenler; kabul
edilmiştir" yapıp (:p) şutlayalım gitsinler..

Yeniden eline sağlık bu arada.

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux