[Gelistirici] 2009/stable/programming/language/php/PEAR-MDB2 - Merge from devel/programming/language/php/PEAR-MDB...

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
29 Ağu 2010 Paz 17:49:53 EEST

On 29.Ağu.2010, at 17:28, Necdet Yücel wrote:

> Author: necdet.yucel
> Date: Sun Aug 29 17:28:27 2010
> New Revision: 13593
>
> Modified:
>   2009/stable/programming/language/php/PEAR-MDB2/   (props changed)
>   2009/stable/programming/language/php/PEAR-MDB2/actions.py
>   2009/stable/programming/language/php/PEAR-MDB2/pspec.xml
>   2009/stable/programming/language/php/PEAR-MDB2/translations.xml
> Log:
> Merge from devel/programming/language/php/PEAR-MDB2:

Ahmet Aygün:
"Bu paketleri depodan atıp, bütün yükü pear istemcisine bıraksak, bu paketlerin bakımı/takibi gibi konularda önemli bir miktar eforu korumuş oluruz diye düşünüyorum, ne dersiniz?"

Eren Türkay:
"PEAR paketlerini yapma fikrini ortaya atan kişi olarak bu fikre destek
veriyorum :)"

Gökmen Görgen:
"Bir php-pear paketi adı altında pear'in tüm bağımlılıkları birlikte arşivlenip paketlense, başka da hiçbir pear paketi depoda olmasa ne kadar güzel olurdu diye bir fikir belirteyim. Bir uygulamanın bağımlılığı olmadığı müddetçe hiçbir pear paketi depoya girmese, her şey pear komutuyla yüklense, hayat ne güzel olurdu falan."

Cihan Okyay:
"pear komutunu kullanmak en mantıklısı. paket ismi olarakta dediğin gibi php-pear güzel gibi duruyor."

Necdet Yücel:
"Gentoo'da 160 pear paketi var. Belki yine paket sayısını 1'e indirip 2009 deposuna almayı düşünebiliriz. Ya da contrib deposundaki paketleri elden geçirip 2009'a taşıyabiliriz."

5 adet görüş var, çoğunluğumuz PEAR paketleriyle tek tek uğraşmanın gereksiz kasıntı olduğunun kanaatinde. İtiraz eden de çıkmadı. Ama siz bir karar almış görünüyorsunuz =) En azından 2011 için konuyu tekrar gündeme getirelim derim.