[Gelistirici] geleneksel review günü

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
29 Ağu 2010 Paz 08:12:15 EEST

29 Ağustos 2010 Pazar günü (saat 01:16:16) Necdet Yücel şunları yazmıştı:
> Selamlar,

> Fatih'ten başka görüş bildiren olmadı ama bunu itiraz eden olmadı diye
> alarak haftalık bir rapor hazırladım.

Bence de uygundur. Rapor için elinize sağlık.

> Birazdan başka bir maille
> göndereceğim. İşe yarayacağını görürsek bundan sonra her hafta başında
> böyle bir rapor hazırlamayı planlıyorum.

Betikle yapmaya başladığımız zaman, hiç ack almayanlar, 1 tane alanlar, 2 tane
alanlar şeklinde gruplarsak sanırım daha verimli olur. Bu şekilde bileşene
göre alfabetik sıralayarak, (ne yazık ki) liste biraz kabarık olduğu için,
okumak zorlaşıyor.

Gruplayarak en azından ilk ikisinde review edeceklere, sonuncusunda direk
paketçilere iş düştüğünü topluca görebiliriz.

> Gün konusunda bir önerisi olan var mı?

Aslında değiştirirsek iyi olur. 2011 Alfa2, Beta ve RC hep perşembeleri
çıkacak ve (en azından ben) o gün baya yoğun olduğum için ilgi
gösteremeyebilirim. Cuma nasıl olur?