[Gelistirici] buildfarm listesi ve spam

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
28 Ağu 2010 Cmt 18:19:56 EEST

28 Ağustos 2010 Cumartesi günü (saat 15:37:14) Aşkın Yollu şunları yazmıştı:
> Merhabalar,
>
> Buildfarm listesinden 2 gündür yoğun bir şekilde spam mailler
> alıyorum. Sanırım bu mailleri alan tek kişi ben değilim :)
> Daha önceden de spam geliyordu ama bu kadar yoğun değildi.

Evet Farm listesine baya fazla spam geliyor artık nedense.

Bahadır, buildfarm at pardus.org.tr listesine sadece bizim farm'lardan mail
gidebilecek şekilde ayarlayabilir miyiz? Herkes rahat etsin böylece :)

--
Gökçen Eraslan
Pardus Developer