[Gelistirici] 2011 Hedefleri

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Ağu 2010 Cmt 17:21:13 EEST

On Sat, 28 Aug 2010 14:49:26 +0300
Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr> wrote:

> Burada netleştirdikten sonra, her bir maddeyi
> tracker.pardus.org.tr'ye girip, ilgili kişilere atayıp oradan takip
> etmek niyetindeyim. Redmine'a girme işini ben yapabilirim.

 Leziz olur

> Benim kafamdaki hedefler şu şekilde:
>
> Alfa2:
>
> - gnome-mplayer ile Firefox'ta çokluortamın oynatılabilmesi, (Onur)

 Bunun için gnome-mplayer ın bağımlılıklarının depoya girmesini
bekliyorum, sadece İnanç'ın paketleri kaldı. İnanç paketlerinle
ilgilenemeyeceksen haber etsene biz alalım ?

> - Kernel modüllerinin hazırlanması (içeriye alınacakların alınması
> alınmayanların depoya alınması) (Ozan/Onur)

 Harici sürücülerin bir kısmını kernelde açmayı ve paketleri kaldırmayı,
yeni nesil sürümlerini de compat ailesinden ayrı paket olarak
getirmeyi düşünüyoruz.

 Kameralar için şu anda ana kernel sürümü iyi durumda, compat paketini
henüz yapmadım ama bir kaç kere eski kernel ile denemiştim, sorun
yaşayacağımızı zannetmiyorum.

 Dışarıda kalan sürücülerin yeni kernele port edilmesi lazım, onları
arada hallederim.

> Beta:
> - Hem Çalışan hem Kurulan bir imaj hazırlanabilmesi, (Mete/Onur)

 Tamam benim ne yapmam lazımsa haber ediniz

> Fikirler? Neleri ekleyelim, neleri çıkaralım, yerini değiştirelim?

 Geliştirme ile ilgili araçları da eklesek iyi olur. strace, ptrace,
gdb vs. Sorun yaşadığımızda incelememiz gerekiyor. Hatta ilk urgent
listesi güncellemesine ekleyebiliriz.