[Gelistirici] Pardus 2011 Pre-Alpha2

Mete Alpaslan mete at pardus.org.tr
24 Ağu 2010 Sal 21:04:33 EEST

Salı, Ağustos 24, 2010 günü (saat 08:48:52 ös) Gökçen Eraslan şunları
yazmıştı:
> Selamlar,
>
> Bir kaç günlük yoğun çalışmalar sonucunda KDE 4.5, Pardus 2011
deposuna
> girdi. Bazı KDE paketleri henüz hazır olmamakla birlikte kullanılabilir
> bir masaüstü ortamına kavuşmuş olduk. Bu kısa zamanda paketleriyle
> ilgilenebilen herkese teşekkür ederim.

Herkesin eline saglik.

> Deponun bu haliyle KDE'li bir ISO yaptık ve PreAlpha2 adıyla bu adrese[1]
> koyduk. Ayrıyetten çok fazla test edemediğimizi de söylemek lazım :)

Biraz once YALI ya bir yama aldim. Iso tekrar derlenen YALI' yla mi yapildi
acaba?

Eğer sistemin açılmasında sıkıntı yaşıyan olursa grub ekranında root
parametresini editlemesi gerek yoksa müdür patlıyor :)

Bu arada Knetworkmanager uzerinden yarattığım statik ip profilini
atayamadım bir türlü :(

Benim karşılatığım hatalar şimdilik bu kadar.

Mete Alpaslan