[Gelistirici] örnek dosyalar sistemde nerede durmalı?

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
23 Ağu 2010 Pzt 19:52:02 EEST

23 Ağustos 2010 Pazartesi günü (saat 17:13:47) Kubilay KOCABALKAN şunları
yazmıştı:
> Pazartesi 23 Ağustos 2010 günü (saat 16:54:07) Koray Löker şunları yazmıştı:
>
> Tüm kullanıcıların ortak ulaşabileceği ve sadece okumaya izinleri olan bir
> dizin olsa iyi olur.
>
> /home/örnek
> veya
> /home/share/örnek

Yanılmıyorsam ubuntu bunu şöyle yapıyordu, /usr/share altında bir dizine örnek
dosyaları koyuyordu (/usr/share/examples , ya da /usr/share/pardus mesela)
kullanıcıların home dizinlerinde de bu klasöre link atıyordu. Madem herkes
read-only ulaşacak, neden böyle olmasın?

Bana gayet mantıklı ve kullanışlı geliyor ;)

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux