[Gelistirici] contrib deposundaki python paketleri hakkinda

Burak Çalışkan burakclskn at gmail.com
23 Ağu 2010 Pzt 18:12:23 EEST

Necdet Yücel wrote On 23-08-2010 17:47:
> Selamlar,

> Bu paketin 2.31 sürümü çıkmış aşağıdakinin de 2.25. Bizim depolardaki
> gnome paketlerinin eski sürümlerde kalmasının bağımlılık benzeri bir
> sebebi mi var?

Tek sürüm numaralı paketler unstable oluyor. İki sürümde kararsız.
Ancak, gnome-python-extras'ın stable sürümü çıkmadığından mecburen
unstable sürümde tutulmak zorunda.

gnome-python-extras'ın xul desteği zamanında Miro, listen programlarında
sorun çıkarmıştı.

gnome-python-* paketleri güncellenmesi en son paketler listesinde olmalı
çünkü gnome'un X paketinin python biniding'i bu pakette. X paketi
günellenmeden Y paketini güncellemek biraz gereksiz oluyor. Kaldı ki
gnome'un python biniding'leri gobject wrapper şeklinde.

> Bu 2 pakete dokunmuyorum. Siz uygun olduğunuz bir vakitte taşırsınız isterseniz.

Paketleri stable sürüme çekmelisin, Review'e alırsan konrol ederim.