[Gelistirici] 2011 için device-mapper

Mete Alpaslan mete at pardus.org.tr
22 Ağu 2010 Paz 21:58:22 EEST

Pazar, Ağustos 22, 2010 günü (saat 07:35:38 ös) Gökçen Eraslan şunları
yazmıştı:
> 22 Ağustos 2010 Pazar günü (saat 18:57:05) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
>
> O sorun değil sanırım dmeventd daemon'unun lvm2 plugini, daemon'dan
bir değişken kullanıyor.

Aynen ole plugindeki bir tek degisken icin undefined symbol veriyor ama
yinede playgrounduma commit ettim 2011 deposuna almak istemedim.

Fatihe de haber etmistim isterseniz depoya alayim hemen?

BTW: dietlibc ile statik derleme işini 2011 de initramfs durumu belli
olduktan sonrasına bıraktım.