[Gelistirici] Perl 5.12.1 geçişi ve perl paketleri hakkında

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
22 Ağu 2010 Paz 15:07:35 EEST

21 Ağustos 2010 Cumartesi günü (saat 16:12:19) Onur Küçük şunları yazmıştı:

>  Ters bağımlılıklarını bozmuyorsa 2009 deposundan çıkarabiliriz, hatta
> çıkaralım.

Ters bağımlılıkları bozmuyor, ama ters bağımlı olan paketlerin hepsinin
dependency listelerinden bunları çıkarmak biraz angarya bir iş, sana da uygun
olursa 2011 alpha'nın çıkışı sonrasına bırakalım derim ben.

>  Bir de 2011 de gfxboot ailesinin bağımlılığı bazı perl paketleri var,
> o paketleri acilen depoya almamız lazım, gfxboot olmadan CD
> oluşturamıyoruz.

perl-HTML-Parser , perl-Crypt-PasswdMD5 ve perl-Digest-SHA1 dışında bir perl
paketi var mı? bunlar 2011 deposunda şu an.

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux