[Gelistirici] Perl 5.12.1 geçişi ve perl paketleri hakkında

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
22 Ağu 2010 Paz 14:55:43 EEST

21 Ağustos 2010 Cumartesi günü (saat 17:34:49) Necdet Yücel şunları yazmıştı:

> 2011/x86_64 kurulu makinede paketleri oluşturduğumda 2009'da olduğu gibi
>
> /usr/lib/perl5/vendor_perl/5.12.1/x86_64-linux-thread-multi/auto/Pod/Covera
> ge

Perl paketleri build sistemi olarak iki modülden birini kullanıyorlar:
    *  ExtUtils::MakeMaker
    *  Module::Build

benim pakete aldığım yama ExtUtils-MakeMaker içindi, yani Makefile.PL
kullanarak kurulum yapan modüller.. Bahsettiğiniz perl-Pod-Coverage paketi
gibi şu an 2011 deposuna aldığımız perl-Test-Pod, perl-Probe-Perl, ve perl-
Hook-LexWrap paketleri Module::Build kullandıkları için, ya da bir başka
deyişle Build.PL üzerinden kurulum yaptıkları için .packlist üretiyorlar.

Bunun için bir yama hazırladım[1], biraz test ettim (2011'de Build.PL kullanan
paketlerde) ama farklı paketlerle de test etmek istiyorum.

Patch hakkında değerli yorumlarınızı esirgemeyiniz efenim :)

[1]
http://svn.pardus.org.tr/pardus/2011/devel/system/base/perl/files/do_not_create_packlist_in_Module_Build.patch
--
- Serdar Dalgic